حامدحامد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ما سه نفر!

نظرات (12)

صباگل
21 آذر 91 10:35
وووووووش چه خوجمل شده چه آقا شده هزار ماشاللهههههههههه



ممنون خاله صباي مهربون
سارايي
21 آذر 91 10:45
قربونش برم چي جيگري شده با اون چشماي درشت نازش
زینب
21 آذر 91 13:02
سلام دوس جون مامانی
اخیییی عزییییزم جقدر ناز و بانمکه
جقدرم شبیه باباشه
انشاا.. خدا براتون حفظش کنه از جای من بچلونش


سلام عزيز دلم
آره..تو رو خدا ميبيني..شبيه باباش شده..تازه فسقلي با همين قد و قوارش باباشو بيشتر از من تحويلم ميگيره
گلپونه و یاسمن
21 آذر 91 14:17
ای جان ماشالله چه اقایی شده حامد خان...بوسسسسس


بوس براي ياسمن خوشگل خاله
فرزانه
21 آذر 91 19:36
هزارهزار ماشالله گل پسر خاله
عسل خاله

بیا در گوشت یه کم از شیطونی های مامان کوثر بگم برات بیا برات بگم چه مامانی داری
وقتی بزرگ شدی روزی سه بار باید دستاشو بگیری بوسش کنی خیلی فرشته ست مامانت
قربونت برم من
زیر سایه بابا و مامان خوبت قد بکشی عزیزدلم
کاش میشد از این تو بغلت کنم
چقده تو خوشگلی آخه هزارماشالله*


مامانش فداي اين خاله ي مهربون..
پسرم خيلي سفيد نيست..تو بيمارستان سفيد بود..انداختن بهمون! ميخواستن بياريمش خونه..آورديم خونه سبزه شد
چقدر دلم برات تنگ شده فرزانه..كي بشه من نيني تو رو ببينم آخه!





مرضیه، مامی آنیسا
21 آذر 91 23:26
هزاران هزار شادباش کوثر جان هزاران هزار شادباش به یه همچین گل پسر ماهی... خدا برای همدیگه نگهتون داره...
نارسیس
23 آذر 91 16:04
وای چه عشقی شده این پسر
بانو
23 آذر 91 16:07
دوباره سلام کوثر جان ماشاءالله پسرت مرد شده ها، چقدم خوشتیپه آره چقد زود گذشت، حاملگی و زایمان و ... حالا هم بزرگ شدن نی نی ها... واقعا راست میگی نوع زایمان مهم نیست، منم بعد کلی درد کشیدن سزارین شدم. خداروشکر که نی نی ها صحیح و سالمن.
مادرشوهر زینب:-)
27 آذر 91 20:56
سلام. قدم نورسیده مبارک ماشاا... خدا حفظش کنه از فرم چشمهاشم پیداست بچه ی باهوشیه البته اینو تجربه ی حرفه ایم میگه به وب منم سر بزنید از اشنایی با شما خوشحال میشم
بهاران رامهرمز
5 دی 91 15:33
باسلام خدمت مامانگل پسر متشکر از ریویت وتشریف فرمایی به وب من نخبه اینده راببس
بهاره مامان رادین
14 اردیبهشت 92 8:30
ای جوووووووننننننننمممممممممممممم با اونن نگاه با مزه ات به چی نگا میکنی مهربون
بهاران رامهرمز
30 اردیبهشت 92 18:44
سلام خانوم گل با نی نی نازی چطورید امیدوارم موفق وپایدار باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ما سه نفر! می باشد